دانلود بازی پابجی

Wiki Article

 به این ترتیب می‌توانید درست مشابۀ اینستاگرام، محصولات خود را به فروش برسانید.

۰ درصد است که در مقایسه با همین اطلاع در فصل قبل (١.٦- درصد)، ٣.٦ واحد درصد افزایش داشته است.

محدودیت خاصی برای تعداد اعضا در گروه‌های ایتا ذکر نشده است که شاید دلیل آن، کم بودن کاربران این برنامه بوده و با افزایش کاربران این پیام رسان، در آینده محدودیت‌های احتمالی نیز اعلام خواهد شد.

اشتراک‌گذاری اپلیکیشن ایتابررسی اپلیکیشنپیام رسان ایرانی

۱۴۰۲-۱۲-۰۲ سفیر رومانی: سرمایه گذاران رومانی برای فعالیت در همدان آماده هستند

[۲][۳] سپر دفاعی گوگل‌پلی نیز در آبان ۱۴۰۱، روبیکا را به عنوان یک جاسوس‌افزار معرفی کرد.[۴]

دسترسی به این برنامه مناسب‌تر از اپلیکیشن‌های دیگر بوده و این نقطه قوتی است که در صورت حفظ آن، در آینده کاربران بیشتری را برای حضور در ایتا قانع خواهد کرد.

سروش (آموزش سروش) نیز یک پیام‌رسان ایرانی است که همانند اغلب پیام‌رسان‌های داخلی، فضای کلی بسیار نزدیکی به تلگرام دارد. این برنامه علاوه بر مشابهت‌های بسیار با سایر پلتفرم‌های داخلی، امکان دسترسی به رادیو و تلویزیون را نیز در بخش ویترین به کاربر می‌دهد.

کانال‌های عمومی و خصوصی با امکان انتشار محتوا در قالب‌های مختلف

اعتراف تلخ به قتل مرد جوان با ضربات چوب در جنوب تهران/ زن کارتن‌خواب ماجرای جنایت را فاش کرد

به طور کلی اپ پیام رسان ایتا یک نرم‌افزار ایرانی خوب ارزیابی می‌شود که برای کوتاه مدت و به مناسبت جایگزینی آن با تلگرام یک گزینه بسیار مناسب به نظر می‌رسد، اما همان‌طور که در توضیحات قبل نیز به آن اشاره کردیم، این شباهت بی حد و حصر به تلگرام قطعا برای بلند مدت یک معضل بزرگ خواهد بود که بیش از آنکه برای شبکه اطلاعاتی کشور یک ارزش محسوب شود، یک ضعف بسیار بزرگ است.

بعدها و در آبان ۱۴۰۱ این برنامه از سوی گوگل پلی به عنوان بدافزار برای جاسوسی سایبری شناخته و به کاربران آن هشدار امنیتی داده شد.[۲۲] روبیکا در واکنش به این اقدام بیانیه‌ای را منتشر کرد. در این بیانیه روبیکا مدعی آمار «۵۰ میلیون نصب فعال»، «۳۵ میلیون کاربر فعال» و «ارسال بیش از ۵۰۰ میلیون پیام یکتا در روز» شد و همچنین احتمال وجود «انگیزه‌های سیاسی» در پس این اقدام را داد.

در فصل پاییز ١٤٠٢، درصد تغییرات شاخص قیمت کالاهای صادراتی مبتنی بر داده‌های ریالی نسبت به فصل قبل (تورم فصلی) ۳.۷ درصد است که در مقایسه با همین اطلاع در فصل قبل (٢.٥- درصد)، ٦.٢ واحد درصد افزایش داشته است. در این فصل بیشترین تورم فصلی با ١٤.

.. را ماخذ مقاله در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گپ همچنین از امنیت بالایی برخوردار است و از داده‌های کاربران محافظت می‌کند.

Report this wiki page